REGULAMIN REZERWACJI ONLINE
- Sprzedawcą usługi wynajmu pokojów hotelowych jest Hotrest Sp z o.o. ul. Antoniego Malczewskiego 56; 02-622 Warszawa KRS nr 0000331650; NIP 521 35 32 284; REGON 141947919 zwana dalej Hotelem
- Umowa pomiędzy Klientem a Hotelem zostaje zawarta w momencie dokonania rezerwacji on-line na stronie https://rezerwacja.warsawhostelcentrum.pl, drogą mailową lub telefoniczną.
- Na adres e-mail Klienta zostanie wysłana wiadomość systemowa z potwierdzeniem przyjęcia rezerwacji wybranego pokoju. Rezerwacja jest utrzymywana przez system 24 godziny, a w przypadku
tzw. rezerwacji last minute, przez 2 godziny. W tym czasie powinien wpłynąć na konto Hotelu wyliczony zadatek, który jest każdorazowo wyliczany i prezentowany podczas dokonywania rezerwacji. - Zadatek za pobyt można zapłacić w momencie dokonywania rezerwacji poprzez system bezpiecznych płatności internetowych TPay, z którymi Hotel ma podpisaną stosowną umowę. Wtedy rezerwacji nadaje się status potwierdzonej ze skutkiem natychmiastowym. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i eprzelewem przeprowadzane są za pośrednictwem centrum rozliczeniowego TPay.
- Klient zobowiązany jest do zapłaty kwoty widniejącej na voucherze nawet jeśli z przyczyn niezależnych od Hotelu przyjazd lub pobyt ulegnie opóźnieniu lub skróceniu (trudności komunikacyjne, powody osobiste).
- Rezerwacja zyskuje status zatwierdzonej w momencie zaksięgowania przelewu zadatku na koncie bankowym Hotelu.
- Po zaksięgowaniu wpłaty zadatku za rezerwację, Klient otrzyma e-mail z potwierdzeniem wpłaty, a wraz z nim link do vouchera pobytowego, na którym widnieją wszystkie dane konieczne do realizacji pobytu, a w szczególności dane kontaktowe do rezydenta – osoby odpowiedzialnej za przekazanie i odebranie kluczy.
- O ile nie została opłacona cała należność za pobyt, a tylko zadatek, pozostałą kwotę należności należy uiścić niezwłocznie w dniu przyjazdu podczas zameldowania u osoby przekazującej klucze do domu, apartamentu lub pokoju.
- W przypadku anulowania zatwierdzonej rezerwacji kwota zadatku przepada na rzecz Hotelu.
- Zmiana terminu pobytu po dokonaniu wpłaty zadatku jest możliwa pod warunkiem, że zmiana ta zostanie dokonana nie później niż na 14 dni przed planowanym terminem przyjazdu. Zmiany można dokonać jedynie na ten sam obiekt w tej samej cenie, z zachowaniem pierwotnej długości pobytu. Jeżeli nowy termin przypada w wyższym sezonie, wymagana jest dopłata różnicy w cenie
- W każdej chwili klient może przenieść wszystkie przysługujące mu z tytułu rezerwacji uprawnienia na inną osobę, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z tej rezerwacji obowiązki.
W tej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić Hotel o zmianie rezerwującego, podając dane personalne osoby, która przejmuje prawa i obowiązki wynikające z umowy. - Reklamacje jak i inne kwestie sporne prosimy kierować na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Zgodnie z art. 7a ustawy z dn. 30.05.2014r. o prawach konsumenta Hotel jest zobowiązana udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie do 14 dni od dnia jej wpłynięcia.
REGULAMIN USŁUGI NEWSLETTER
-
Wydawcą Newslettera jest Hotrest spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Warszawie, ul. Malczewskiego 56, prowadząca Warsaw Hostel Centrum w Warszawie ("Wydawca”).
-
W ramach usługi przesyłania informacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na podany przez Subskrybenta adres e-mail wysyłana jest przez Wydawcę informacja w formie listu elektronicznego (e-mail) ("Newsletter”).
-
Usługa subskrypcji Newslettera jest bezpłatna i dostępna dla każdego użytkownika serwisu www.warsawhostelcentrum.pl, ("Subskrybenta”), po aktywacji usługi, zgodnie z pkt 5 Regulaminu.
-
Newsletter zawiera informacje dotyczące bieżących ofert, promocji i wydarzeń w Warsaw Hostel Centrum.
-
Aktywacja usługi wysyłania Newslettera przez Subskrybenta następuje poprzez: wpisanie swojego e-maila poprzez formularz na stronie www.warsawhostelcentrum.pl
-
Brak potwierdzenia poprawnej weryfikacji adresu e-mail Subskrybenta, skutkuje usunięciem wprowadzonych danych do bazy po 30 dniach od daty rejestracji.
-
Korzystanie przez Subskrybenta z usług świadczonych za pośrednictwem poczty elektronicznej jest uwarunkowane posiadaniem czynnego i poprawnie skonfigurowanego konta poczty elektronicznej.
-
Zamówienie przez Subskrybenta usługi wysyłania Newslettera jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych Subskrybenta przez Wydawcę i na przesyłanie informacji za pomocą poczty elektronicznej zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
-
Administratorem danych osobowych jest Hotrest spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Warszawie, ul. Malczewskiego 56. Podstawę prawną do przetwarzania danych osobowych stanowią przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Subskrybentowi przysługuje prawo dostępu do treści jego danych osobowych oraz prawo ich poprawiania.
-
Każdy Newsletter zawiera:
-
informację o Wydawcy,
-
wypełnione pole "temat", określające treść przesyłki,
-
informację o sposobie rezygnowania z usługi.
-
-
Każdy Subskrybent Newslettera może zrezygnować z jego otrzymywania poprzez kliknięcie linku obecnego w stopce każdej wiadomości. Wówczas Subskrybent zostaje wykreślony z listy subskrypcyjnej Newslettera.
-
Adres e-mail, podany przez Subskrybenta dla celów korzystania z Newslettera nie będzie przekazywany podmiotom trzecim bez zgody Subskrybenta.
-
Wydawca zastrzega sobie prawo do zmiany treści "Regulaminu Newslettera” bez uprzedniego informowania o tym fakcie Subskrybentów. Aktualna treść Regulaminu będzie zamieszczona na stronie serwisu www.warsawhostelcentrum.pl
-
Reklamacje dotyczące usługi należy kierować za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W zgłoszeniu reklamacji należy opisać szczegółowo zaistniały problem. Odpowiedzi na reklamacje udzielane będą w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji, pocztą elektroniczną na adres, z którego otrzymano zgłoszenie reklamacji.
-
Wydawca ma prawo do usunięcia nieprawidłowego i nieistniejącego adresu e-mail Subskrybenta z listy Subskrybentów bez podania przyczyny.
-
Wydawca zastrzega sobie prawo do zaprzestania świadczenia usługi wysyłania Newslettera dla wszystkich lub dla poszczególnych Subskrybentów bez podania przyczyny.