REGULAMIN HOSTELU
Dyrekcja Warsaw Hostel Centrum wysoko cenić będzie Państwa współpracę w przestrzeganiu tego regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu naszych Gości.
Rozpoczęcie pobytu w Hostelu jest równoznaczne z zaakceptowaniem przepisów niniejszego Regulaminu.
§ 1
- Pokoje oraz łóżka w Hostelu wynajmowane są na dobę Hostelową, która rozpoczyna się o godzinie 15.00, kończy zaś o godzinie 10.00 dnia następnego.
- Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując przyjmuje się, że pokój lub łóżko zostały wynajęte na jedną dobę.
- Podstawą świadczenia usługi noclegowej jest rejestracja Gościa. W tym celu Gość zobowiązany jest okazać ważnydowód osobisty lub paszport, dopuszcza się skorzystanie z aplikacji M-obywatel. Nie ma możliwości rejestracji na podstawie innych dokumentów w szczególności prawa jazdy, legitymacji studenckiej lub szkolnej.
- W przypadku odmowy okazania dokumentu w celu umożliwienia ustalenia tożsamości obsługa Recepcji ma prawo odmówić zawarcia umowy Hostelowej oraz wydania klucza, nawet jeśli usługa została już częściowo lub w całości opłacona.
- Zdjęcia lub skany dokumentu nie będą honorowane w procesie rejestracji.
- Ze względów bezpieczeństwa podczas procesu rejestracji Gość jest zobowiązany do podania kontaktowego numeru telefonu.
- W dniu przyjazdu Gość otrzymuje elektroniczny klucz do posesji i pokoju oraz klucz do szafki na bagaż znajdującej się w pokoju. Numer pokoju oraz przydzielony numer łóżka/ szafki na bagaż i rzeczy osobiste znajdują się na breloku klucza. Gość nie może zmienić przydzielonego łóżka.
- Jeśli podczas pobytu Gość samodzielnie zmieni łóżko lub skorzysta z pościeli znajdującej się na innych łóżkach w obrębie pokoju, zostanie dodatkowo obciążony kwotą należności za kolejne miejsce noclegowe według obowiązującego na dany dzień cennika.
§ 2
- Obowiązkiem Gościa jest utrzymywanie porządku w obrębie miejsca noclegowego, w tym w szczególności w przypadku pokoi wieloosobowych nieanektowanie przestrzeni wspólnych dla własnych potrzeb w sposób uniemożliwiający korzystanie z niej przez innych Gości pokoju.
- W trosce o bezpieczeństwo Goście są zobligowani do nie pozostawiania na parapetach rzeczy prywatnych, co w znacznym stopniu utrudnia proces wietrzenia pomieszczeń oraz do niepozostawiania rzeczy prywatnych z wyjątkiem obuwia oraz zamkniętego i zabezpieczonego bagażu na podłodze.
- Pokoje codziennie są serwisowane w godzinach 10.00-20.00
- Serwis sprzątający w przypadku pokoi prywatnych odbywa się co trzy dni. Po upływie trzech dni Gość ma obowiązek udostępnienia pokoju na około godzinę w celu umożliwienia przeprowadzenia rutynowych czynności sprzątających. Pokoje prywatne są serwisowane w godzinach 10.00-20.00.
- W przypadku pokoi wieloosobowych, wynajmowanych „na łóżka”, serwis sprzątający odbywa się w godzinach 10.00-15.00 wraz z wymianą pościeli w przypadku łóżek wyjazdowych. W tym czasie Goście pozostający w pokoju mają obowiązek opuszczenia wcześniej wspomnianego na okres przeprowadzenia niezbędnych czynności sprzątających w celu umożliwienia przygotowania łóżek do przyjazdu kolejnych Gości.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju.
- Każdy Gość jest zobligowany do niepozostawiania swoich rzeczy osobistych w częściach wspólnych w szczególności w łazienkach. Rzeczy pozostawione w łazienkach i sanitariatach będą usuwane z wcześniej wspomnianych za co Hostel nie ponosi odpowiedzialności.
§ 3
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia Gość powinien zgłosić w Recepcji do godziny 9.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
- Hostel uwzględni życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
- Nie opuszczenie pokoju od godziny 10.00 jest równoznaczne z chęcią przedłużenia pobytu i wiąże się z opłata w wysokości 20 PLN za każdą rozpoczętą godzinę.
- Pozostawienie rzeczy w pokoju po godzinie 10.00 w dniu wyjazdu bez uprzedniego poinformowania obsługi o chęci przedłużenia pobytu jest traktowane jako automatyczne przedłużenie pobytu. W przypadku braku możliwości przedłużenia pobytu rzeczy zostaną komisyjnie spakowane oraz umieszczone w przechowalni bagażu na okres 24 godzin.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju Hostelowym będą odesłane na koszt Gościa na wskazany przez niego adres w przypadku przekazania takiej dyspozycji w nieprzekraczalnym terminie 24 godzin od opuszczenia pokoju i równoczesnego pokrycia kosztów wysyłki według cennika dostępnego w Recepcji Hostelu. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji lub nie opłacenia kosztów wysyłki rzeczy zostaną zutylizowane.
§ 4
- Gość Hostelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Osoby niezarejestrowane nie mogą przebywać w pokoju Hostelowym. Goście osób zameldowanych mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie do godziny 22.00 na obszarze ogródka lub na kondygnacji 0 w przestrzeni wspólnej obiektu.
- Pokoje wieloosobowe są pokojami koedukacyjnymi.
- Każde łóżko w pokoju wieloosobowym przeznaczone jest wyłącznie dla jednej osoby.
- Przebywanie na terenie pokojów Hostelowych osób niezameldowanych, przeprowadzonych na zaproszenie i za zgodą Gościa Hostelowego, jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez Gościa na pokrycie kosztów dokwaterowania tych osób do pokoju zgodnie z kalendarzem cenowym obowiązującym w danym dniu. W przypadku braku możliwości dokwaterowania w pokoju wieloosobowym, co wiąże się z naruszeniem pkt 4, osoby niezameldowane zobowiązane są niezwłocznie opuścić Hostel, zaś Gość Hostelowy zostanie obciążony opłatą w wysokości 300 PLN.
- Hostel nie przyjmuje Gości niepełnoletnich bez obecności opiekuna podczas całego pobytu lub za pisemną zgodą rodzica.
- Hostel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin Hostelowy wyrządzając szkodę w mieniu Hostelowym lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników Hostelu lub innych osób przebywających w Hostelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie obiektu, nawet jeśli rezerwacji dokonał poprzez portal pośrednika.
- Hostel ma prawo odmówić rejestracji Gościa bez podania przyczyny odmowy.
§5
- Hostel świadczy nieodpłatnie usługę przechowywania bagażu tylko w terminach pobytu Gościa.
- Hostel może odmówić przechowywania rzeczy niemających cech bagażu osobistego.
- Bagaż powinien być zabezpieczony, uniemożliwiając do niego dostęp. (nie może być to np. otwarta siatka, lub plastikowa torba)
- Bagaż nie powinien zawierać rzeczy wartościowych (np. laptop, sprzęt fotograficzny, telefon komórkowy, biżuteria), przedmiotów mających wartość artystyczną lub naukową, dowodów osobistych i innych dokumentów, pieniędzy krajowych i zagranicznych oraz kart płatniczych.
- Gość pozostawiający dokumenty lub wartościowe przedmioty w bagażu oddawanym na przechowanie, czyni to na własną odpowiedzialność.
- Do przechowalni bagażu nie można oddać przedmiotu mogącego wyrządzić szkodę osobom trzecim lub w ich imieniu, w szczególności poprzez uszkodzenie lub zanieczyszczenie, jak również mogących uszkodzić lub zanieczyścić teren przechowalni.
- Do przechowalni nie można oddać bagażu o nieprzyjemnym zapachu.
- Gość jest zobowiązany do odbioru bagażu osobiście maksymalnie do godziny 24.00 w dniu wyjazdu. Bagaże pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa przechowalni będą odesłane na koszt Gościa na wskazany przez niego adres w przypadku przekazania takiej dyspozycji w nieprzekraczalnym terminie 24 godzin od opuszczenia pokoju i równoczesnego pokrycia kosztów wysyłki według cennika dostępnego w Recepcji Hostelu. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji lub nie opłacenia kosztów wysyłki bagaże zostaną zutylizowane.
§ 6
- Hostel nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-852 Kodeksu Cywilnego.
- Rzeczy stanowiące własność Gościa w tym przedmioty wartościowe, dokumenty oraz pieniądze powinny być przechowywane podczas pobytu Gościa w Hostelu wyłącznie w skrytce znajdującej się w pokoju. Hostel nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione bez nadzoru, poza przeznaczoną dla Gościa skrytką, w pokojach, częściach wspólnych, łazienkach oraz w ogródku zewnętrznym.
- Zwierzęta nie są akceptowane. W przypadku stwierdzenia obecności zwierzęcia w pokoju, osoba odpowiedzialna za wprowadzenie zwierzęcia jest zobowiązana zapłacić 1000 zł opłaty.
§ 7
- W Hostelu obowiązuje cisza nocna w godzinach 22.00-6.00 dnia następnego. W przypadku uporczywego zakłócania ciszy nocnej lub zakłócania w inny sposób spokojnego pobytu innych osób, Gość może zostać obciążony opłatą w wysokości 300 PLN.
- Zachowanie osób korzystających z usług Hostelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hostel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę lub jakikolwiek inny punkt regulaminu Hostelu bez możliwości ubiegania się zwrot pobranej za pobyt opłaty.
- Spożywanie posiłków jest dopuszczalne wyłącznie w przestrzeni do tego przeznaczonej, poza pokojami noclegowymi.
- Na terenie całego obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia poza miejscami na zewnątrz do tego przeznaczonymi. W przypadku złamania zakazu palenia Hostel obciąży Gościa kwotą wysokości 350 PLN wynikającą z konieczności zablokowania sprzedaży pokoju oraz przeprowadzenia procesu de-aromatyzacji.
- Na terenie całego obiektu obowiązuje całkowity zakaz używania narkotyków i innych substancji odurzających. W przypadku stwierdzenia naruszenia zakazu obsługa upoważniona jest do wezwania Policji oraz wydalenia Gościa z Hostelu bez zwrotu kosztów noclegu.
- Na terenie całego obiektu obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu z wyłączeniem alkoholu zakupionego w sklepiku hostelowym.
- Hostel zastrzega sobie prawo do wezwania odpowiednich służb prewencyjnych w sytuacjach szczególnych łamania przepisów porządkowych niniejszego Regulaminu. Gość ponosi odpowiedzialność finansową za interwencję służb zewnętrznych wezwanych w wyniku niewłaściwego zachowania lub złamania regulaminu obiektu.
§ 8
- Gość Hostelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Hostelu powstałe z jego winy i zobowiązany jest pokryć ich wartość oszacowaną przez pracownika działu technicznego najpóźniej w chwili wymeldowania.
- W przypadku zgubienia kluczy Gość ponosi opłatę w wysokości 50 PLN.
§ 9
- Hostel w przypadku rezerwacji gwarantowanych po godzinie 18.00 pobiera całkowita opłatę za pobyt w momencie dokonania rezerwacji. Po opłaceniu pobytu oferta uzyskuje status bezzwrotnej i koszt anulacji lub modyfikacji jest równy całkowitej kwocie za pobyt i zostanie pobrana nawet w przypadku nie dojazdu.
- Gość dokonując płatności za pobyt wpłaca bezzwrotny zadatek wysokości 100% jego wartości. Dotyczy on konkretnego terminu i usługi, nie podlegając zwrotowi, zamianie terminu lub zamianie na inną usługę.
- Gość winien zapoznać się z regulaminem obiektu. Regulamin jest dostępny w Recepcji Hostelu oraz na stronie internetowej.
- Podpisując kartę rejestracyjną Gość potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem i w pełni go akceptuje.
Niniejszy Regulamin ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich Gości i osób przebywających w Hostelu, dlatego bardzo prosimy o jego przestrzeganie.
Dyrekcja Hostelu
REGULAMIN REZERWACJI ONLINE
- Sprzedawcą usługi wynajmu pokojów hotelowych jest Hotrest Sp z o.o. ul. Antoniego Malczewskiego 56; 02-622 Warszawa KRS nr 0000331650; NIP 521 35 32 284; REGON 141947919 zwana dalej Hotelem
- Umowa pomiędzy Klientem a Hotelem zostaje zawarta w momencie dokonania rezerwacji on-line na stronie https://rezerwacja.warsawhostelcentrum.pl, drogą mailową lub telefoniczną.
- Na adres e-mail Klienta zostanie wysłana wiadomość systemowa z potwierdzeniem przyjęcia rezerwacji wybranego pokoju. Rezerwacja jest utrzymywana przez system 24 godziny, a w przypadku
tzw. rezerwacji last minute, przez 2 godziny. W tym czasie powinien wpłynąć na konto Hotelu wyliczony zadatek, który jest każdorazowo wyliczany i prezentowany podczas dokonywania rezerwacji. - Zadatek za pobyt można zapłacić w momencie dokonywania rezerwacji poprzez system bezpiecznych płatności internetowych TPay, z którymi Hotel ma podpisaną stosowną umowę. Wtedy rezerwacji nadaje się status potwierdzonej ze skutkiem natychmiastowym. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i eprzelewem przeprowadzane są za pośrednictwem centrum rozliczeniowego TPay.
- Klient zobowiązany jest do zapłaty kwoty widniejącej na voucherze nawet jeśli z przyczyn niezależnych od Hotelu przyjazd lub pobyt ulegnie opóźnieniu lub skróceniu (trudności komunikacyjne, powody osobiste).
- Rezerwacja zyskuje status zatwierdzonej w momencie zaksięgowania przelewu zadatku na koncie bankowym Hotelu.
- Po zaksięgowaniu wpłaty zadatku za rezerwację, Klient otrzyma e-mail z potwierdzeniem wpłaty, a wraz z nim link do vouchera pobytowego, na którym widnieją wszystkie dane konieczne do realizacji pobytu, a w szczególności dane kontaktowe do rezydenta – osoby odpowiedzialnej za przekazanie i odebranie kluczy.
- O ile nie została opłacona cała należność za pobyt, a tylko zadatek, pozostałą kwotę należności należy uiścić niezwłocznie w dniu przyjazdu podczas zameldowania u osoby przekazującej klucze do domu, apartamentu lub pokoju.
- W przypadku anulowania zatwierdzonej rezerwacji kwota zadatku przepada na rzecz Hotelu.
- Zmiana terminu pobytu po dokonaniu wpłaty zadatku jest możliwa pod warunkiem, że zmiana ta zostanie dokonana nie później niż na 14 dni przed planowanym terminem przyjazdu. Zmiany można dokonać jedynie na ten sam obiekt w tej samej cenie, z zachowaniem pierwotnej długości pobytu. Jeżeli nowy termin przypada w wyższym sezonie, wymagana jest dopłata różnicy w cenie
- W każdej chwili klient może przenieść wszystkie przysługujące mu z tytułu rezerwacji uprawnienia na inną osobę, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z tej rezerwacji obowiązki.
W tej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić Hotel o zmianie rezerwującego, podając dane personalne osoby, która przejmuje prawa i obowiązki wynikające z umowy. - Reklamacje jak i inne kwestie sporne prosimy kierować na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Zgodnie z art. 7a ustawy z dn. 30.05.2014r. o prawach konsumenta Hotel jest zobowiązana udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie do 14 dni od dnia jej wpłynięcia.
REGULAMIN USŁUGI NEWSLETTER
-
Wydawcą Newslettera jest Hotrest spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Warszawie, ul. Malczewskiego 56, prowadząca Warsaw Hostel Centrum w Warszawie ("Wydawca”).
-
W ramach usługi przesyłania informacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na podany przez Subskrybenta adres e-mail wysyłana jest przez Wydawcę informacja w formie listu elektronicznego (e-mail) ("Newsletter”).
-
Usługa subskrypcji Newslettera jest bezpłatna i dostępna dla każdego użytkownika serwisu www.warsawhostelcentrum.pl, ("Subskrybenta”), po aktywacji usługi, zgodnie z pkt 5 Regulaminu.
-
Newsletter zawiera informacje dotyczące bieżących ofert, promocji i wydarzeń w Warsaw Hostel Centrum.
-
Aktywacja usługi wysyłania Newslettera przez Subskrybenta następuje poprzez: wpisanie swojego e-maila poprzez formularz na stronie www.warsawhostelcentrum.pl
-
Brak potwierdzenia poprawnej weryfikacji adresu e-mail Subskrybenta, skutkuje usunięciem wprowadzonych danych do bazy po 30 dniach od daty rejestracji.
-
Korzystanie przez Subskrybenta z usług świadczonych za pośrednictwem poczty elektronicznej jest uwarunkowane posiadaniem czynnego i poprawnie skonfigurowanego konta poczty elektronicznej.
-
Zamówienie przez Subskrybenta usługi wysyłania Newslettera jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych Subskrybenta przez Wydawcę i na przesyłanie informacji za pomocą poczty elektronicznej zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
-
Administratorem danych osobowych jest Hotrest spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Warszawie, ul. Malczewskiego 56. Podstawę prawną do przetwarzania danych osobowych stanowią przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Subskrybentowi przysługuje prawo dostępu do treści jego danych osobowych oraz prawo ich poprawiania.
-
Każdy Newsletter zawiera:
-
informację o Wydawcy,
-
wypełnione pole "temat", określające treść przesyłki,
-
informację o sposobie rezygnowania z usługi.
-
-
Każdy Subskrybent Newslettera może zrezygnować z jego otrzymywania poprzez kliknięcie linku obecnego w stopce każdej wiadomości. Wówczas Subskrybent zostaje wykreślony z listy subskrypcyjnej Newslettera.
-
Adres e-mail, podany przez Subskrybenta dla celów korzystania z Newslettera nie będzie przekazywany podmiotom trzecim bez zgody Subskrybenta.
-
Wydawca zastrzega sobie prawo do zmiany treści "Regulaminu Newslettera” bez uprzedniego informowania o tym fakcie Subskrybentów. Aktualna treść Regulaminu będzie zamieszczona na stronie serwisu www.warsawhostelcentrum.pl
-
Reklamacje dotyczące usługi należy kierować za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W zgłoszeniu reklamacji należy opisać szczegółowo zaistniały problem. Odpowiedzi na reklamacje udzielane będą w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji, pocztą elektroniczną na adres, z którego otrzymano zgłoszenie reklamacji.
-
Wydawca ma prawo do usunięcia nieprawidłowego i nieistniejącego adresu e-mail Subskrybenta z listy Subskrybentów bez podania przyczyny.
-
Wydawca zastrzega sobie prawo do zaprzestania świadczenia usługi wysyłania Newslettera dla wszystkich lub dla poszczególnych Subskrybentów bez podania przyczyny.





